Πως θα προπονηθείς για να τρέξεις στα Βίκος Street Relays

Σε αντίθεση με ότι έχουν στο μυαλό τους οι περισσότεροι, οι σκυταλοδρομίες δεν διαφέρουν από τους κλασικούς αγώνες δρόμου στον τρόπο που πρέπει να τις αντιμετωπίσει ένας δρομέας. Η διαφορά, είναι ότι πρέπει ο συμμετέχοντας να έχει… ταίρι κάτι που τις περισσότερες φορές συμβαίνει στις προπονήσεις των αθλούμενων.

Ένα από τα αγωνίσματα των Βίκος Street Relays είναι το 2Χ5000μ. Δύο δρομείς, από 5 χλμ. ο καθένας. Οι υπεύθυνοι των διαδρομών της διοργάνωσης φροντίζουν ώστε οι διαδρομές να είναι εύκολες για όλους. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ιδιαίτερα μεγάλη προετοιμασία, ειδικά αν είστε περιοδικοί αθλητές.

Όσοι κάνουν βάρη, γυμνάζονται ή κάνουν αερόβια στην καθημερινότητά τους, απλά χρειάζεται να βρουν ένα φίλο τους και να κάνουν την εγγραφή τους.

Αν πάλι δεν προπονήστε συχνά, μπορείτε να ακολουθήσετε ορισμένες συμβουλές που θα σας φέρουν πιο κοντά στη διοργάνωση.

Η απόσταση των 5 χλμ. είναι καθαρά αερόβια υπόθεση και αν θέλετε να βελτιωθείτε και να καταφέρετε να κατέβετε σε αγώνες, χρειάζεται να προπονηθείτε 2-3 φορές την εβδομάδα αν είστε αρχάριος και 3-4 φορές αν είστε πιο προχωρημένος.

Και στις δύο περιπτώσεις δεν αρκεί μόνο το τρέξιμο. Πρέπει να βάλετε στο πρόγραμμά σας και κάποιες ασκήσεις για τα πόδια, τους ραχιαίους και τους κοιλιακούς.

Μία από τις προπονήσεις σας κάθε εβδομάδα θα πρέπει να είναι η λεγόμενη διαλειμματική. Τρέξτε 1000 Χ 5 φορές σε γρήγορο τέμπο προσέχοντας οι σφυγμοί σας να μην ξεπερνούν τους 165 το λεπτό. Κάντε 1000 μέτρα, ξεκουραστείτε 3-4 λεπτά και επαναλάβετε 5 φορές.

Στο αγώνα δεν χρειάζεται από την αρχή να φτάσετε στο… πικ σας. Ξεκινήστε πιο χαλαρά για τα πρώτα μέτρα ώστε να ζεσταθεί καλά ο οργανισμός σας και αυξήστε το ρυθμό προοδευτικά με τους παλμούς σας να κυμαίνονται από 150 έως μάξιμουμ 165.

Με αυτόν τον ρυθμό θα τρέξετε και στην σκυταλοδρομία. Πάρτε τον παρτενέρ σας και βγείτε για προπόνηση. Σας περιμένουμε…!

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν...

Λυπούμαστε - Δεν επιτρέπονται σχόλια

FOLLOW US

ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ

ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ

MEDIA PARTNERS

nova-main-logo-02

ATHLETICS_LOGO_white

SPORT PARTNERS

logo-erm
logo_SEEDA